söndagskväll - vila tills imorgon kväll

sitter trött i soffan.
nytränad, nyduschad, nyäten.

känner att kroppen sade ifrån lite idag och jag kan verkligen inte påstå att jag kände mig stark idag.
men det gick väl helt okej.

mina benhinnor har börjat gnälla igen.
att jag körde ett danspass på förmiddagen var då inte det bästa för dom, men det är ju såå kul..
och jag är såå dum..
lyssna på kroppen!

ska påbörja projekt - hitta nya träningsskor.
älskar mina nike free men dom är inte dom bästa för benhinnorna dock.
men dom sitter helt underbart och klämmer inte åt, känns inte klumpiga och dom är alldeles alldeles underbara, men inte för benhinnorna..


vet att reebok har skor som påstås vara avlastande för benhinnorna, zig tech men jag är tveksam..

nike free


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0