söndagskväll - shrek är grön

precis nyduschad och alltså kommit hem från kvällens pass.
gick helt okej, känner visserligen inte att jag direkt tagit ut mig men det är ju en dag i morgon oxå, har jag hört.

kommit till insikt har jag oxå gjort!
jag ska söka jobb!
jag ska bege mig ut i sommarjobbsdjungeln med vässade armbågar och påstå att jag är bäst.
antagligen kommer det att väljas puckade sjuttonåringar (alla sjuttonåringar är inte puckade alltså) som känner någon som känner någon som får jobbet men det är ändå värt ett försök, som jag känner nu.

sitter nu likt skrek med grön ansiktsmask och ska straxt klä mig och sticka ut och möta älskling med brädan.
skulle löptränat om det inte vore för dessa jäkla benhinnor.
siktar istället på morgoncyklingen imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0