söndagseftermiddag - straxt dax för pass

har lyckats städa och rensa litet grann.
fullkommligt älskar att rensa och slänga saker som inte behövs och så har man mer plats.


straxt ska jag iväg och köra pass.

laddar nu upp med proteinshake.
vi köpte för ett tag sedan ett naturligt och osötat proteinpulver men när vi smakade på det smakade det helt hemskt, jag som annars inte är super kinkig fick knappt i mig det.
tänkte idag att jag skulle ge det en chans till, jag tycker faktiskt att det är synd att bara slänga det.
så jag mixade frysta körsbär, minimjölk, proteinpulvret och lite lite stevia och det smakade helt okej!
jag fattar inte riktigt om det spetsiga smaken trubbats för att burken varit öppnad(?) eller jag har ingen aning.
kör ju i vanliga fall med ett annat proteinpulver men det är ju sötningsmedel och lite av varje som kanske inte är superbra. detta känns lite bättre men ingen aning egentligen om det verkligen är det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0