sen tordagskväll - underbara filmen

kommit hem efter arbetsdag och utbildning.
snabb dusch och startar tvn för att varva ned.
då är det en av mina absoluta favoritfilmer på tv.
saraband.
vackra färger, fyllande dialoger och matande monologer.
vill bli omfamnad av filmen
men borde gå och lägga mig efter att ha ätit upp min minikeso och min skyr.
får seperationsångest av att stänga av tvn
får ångest av att gå och lägga mig i sängen där älskling redan ligger och sover.
vet inte varför men jag avskyr att gå och lägga mig när älskling redan gått och lagt mig.
det är inte det att jag inte vill väcka eller störa.
det är bara något obehagligt i det.
jag vill alltid vara den som lägger mig först i sängen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0