onsdagsförmiddag - borttappad

jag har tappat bort mig själv litet grann, igen.

gårdagen bestod i flera timmars jobb, varför sa jag ja till det??
helt idiotiskt! runt femton timmars arbete vart det.
vet inte om det är därför kroppen mår skit idag.
jag åt inte så jättemycket under dagen och stod upp hela tiden.
idag känner jag mig febrig fast jag inte har feber och mår illa.

skulle vart till psyk idag men läkaren hade ringt igår och talat in på mitt mobilsvar att tiden är framflyttad till imorgon.

steg upp vid åtta gjorde jag och åt en halv portion gröt med tillbehör och tittade på det okända men efter det somnade jag i soffan, mådde så illa.
så nu har jag vaknat och vet inte vad jag ska göra.
finns ingenting på tv och jag orkar inte göra något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0