lördagsmorgon - kan inte sova..

kan verkligen inte sova.
försökt men i huvudet skriker det och sängen är obekväm, älskling andetag känns som en jättes snarkningar och klockan som är digital hör jag ticka.


såg ett schema inför aprilmånad på jobbet igår, vi har inte fått det utskickat så jag vet ju inte helt hundra om det är det som stämmer men stämmer det så vet jag inte vad jag gör.
många av mina tider var borta  och lagda på andra.
jag känner mig så värdelös på jobbet, så djävla misslyckad.
dom måste tycka att jag gör ett dåligt jobb och att jag bara är slapp och sämst.
men när kommer dom att säga det?
kommer dom kalla in mig på möte i samband med att dom går ut med nya schemat och säga alla mina fel och brister??


jag vill inte sitta ensam med mina tankar i soffan.
men älskling ska upp tidigt och jobba så jag vill inte störa. mlove är alldeles för tidigt att ringa. någon annan har jag inte.


jag längtar tillbaka till tiden då det vassa som min hud dämpade mina känslor och lättade mina andetag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0