söndagsmorgon - i'm just one stomacflu away from my goal weight

middagen var lyckad och älskling tyckte jättemycket om det.
älskling hade köpt glass till efterrätt som jag sedan diskret gick och kräktes upp.

kräkas fick jag fortsätta med på natten, fast ofrivilligt.
vaknade vid ett och mådde konstigt och hade lite ont i magen.
så jag kräktes från och till ofrivilligt fram till klockan fem på morgonen.
fick hög feber som jag hade hela dagen igår.


komiskt när jag hade lagat middag. det var nog inget med maten att göra tror jag inte. älskling kände ingenting.
jag vet inte.

så nu är min mage inåtgående och hur snygg som helst. dock kan jag inte gå riktigt upprätt och väldigt svag.
äter sådant som jag aldrig skulle få för mig att äta annars.
vita skorpor, vitt bröd, blåbärssoppa med socker!

tror inte det blir någon träning för mig imorgon,
kroppen har ändå haft feber en hel dag och jag har inte kunnat fylla på med energi. får se hur jag gör.



som emely sa i devils wear prada (favoritfilm)
-i'm just one stomacflu away from my goal weight

Kommentarer
Postat av: fd

nej det blir ingen träning imorgon!! du får för 17 vila!! träna när du är frisk istället =)

2012-06-03 @ 09:00:17
URL: http://fighteveryday.blogg.se/
Postat av: Camilla

sv: Tack så mycket :) En mycket snäll kissemiss e han :)

Fin blogg du hade.

2012-06-04 @ 22:49:18
URL: http://mammatrollboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0