onsdagsmorgon - dricker te innan jobbet.

försöker komma tillbaka i vanliga matrutiner men det är inte så lätt.
blir inte mätt på ett digestivekex längre men inte långt där ifrån.
vågar mig inte på att äta som vanligt än.

tränade i alla fall igår!!
innan var älskling och jag en sväng på stan och efter att ha stått och gått i drygt 20 minuter började det värka i ländryggen men jag tog mig till gymmet ändå och körde kondition.
det gick bra, kände mig svag i början och balans hade jag dåligt av genom hela passet.

idag ska jag jobba när "alla" är lediga.
jag hoppas bara att jag ska gitta stå så länge.

har inte druckit kaffe sedan i fredags.

dricker nu te.

det funkar än så länge.


Kommentarer
Postat av: fd

samma här.... dricker sojadryck istället för mjölk.. osådär.. min mage har fått stått ut med mkt så den är känslig för iprincip allt... hmm ha du smakat nått som varit gott från laktosintolleranta disken?

2012-06-06 @ 22:48:03
URL: http://fighteveryday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0