måndagskväll - uppryckt av träning

pissdag fick avslutas med ett träningspass!
efter den timman med styrketräning känner jag mig bättre till mods. sista av sitt slag på några veckor och jag får vara nöjd med att inte helt fjanta bort mig.
 
pwon kittlar i fingrarna och jag sitter nyduschad och trött i huvud och kropp.
i helgen vart det inte några direkta superpass. men två promenader, tre pilatespass och ett yogalates i alla fall.
 
nu när jag kom hem fick jag se ett brev med ny musik i brevlådan. detta gjorde mig glad och pepp.
ny musik till ny korepgrafi. men det dröjer lite innan jag påbörjar det projektet.
 
snart ska jag få krypa ned i nytvättade lakan med älskling som jag inte är jätteledsen på längre. bara lite.
måste samla ny energi till ny arbetsdag imorgon. samla ihop mig själv. trycka undan gråt och mindrevärdeskomplex.
tänka själv och göra det som känns rätt för stunden.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0