måndagseftermiddag - nervös redan nu.

hela helgen har jag övat koreografi.
iliopsoas ömmar och nu dunkar pulsen på när jag inser att det är imorgon det gäller.
vill så gärna göra detta bra, göra detta till min grej.

idag är jag nervös för det är ny koreografi överallt.
har inte kört denna men känner mig lite mer säker på min sak.

funderar på att öva redan nu.
packa min väska och göra mig redo.

älskling är helt underbar såklart och har hjälpt mig hela sin lediga helg.
jag har det för bra!


jag bara svamlar..

imorgon är det i alla fall min stora utmaning.
jag utmanar mig själv så det räcker och blir över för ett bra tag.


har du gjort något för dig utmanande på sistone?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0