torsdagsmorgon - sjukskriva sig?

vaknade knappt upp idag för jag är helt slut. både i huvudet och kroppen.
inte så vidare värst härligt att komma till jobbet och ingenting är gjort som ska vara klart!
vet inte riktigt hur kollega tänkte. det var kanske lite jobbigt att "bli lite skitig"..
planeringen har fallit och får byggas om.
 
det får bli vilodag från träning idag för det känns nu som att hela jag vill kapitulera och trilla ihop.
tur att jag bara har åtta timmar kvar här då.
nej jag är inte bitter. jag är heller inte bitter för att skitmånga har flera veckors semester och att jag kommer vagt ihåg att den längsta ledighet jag hade senast är i julas med fem dagar i rad.
jag är inte alls bitter för jag är glad att jag har jobb för det vet man ju aldrig hur länge det varar.
 
 
eller som i verkligheten..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0