torsdagsmorgon - mest gnäll på dålig självdisciplin

klagan och gnäll.
klockan är inte ens tio och jag har redan ätit frukost plus en påse med cashewsoch en vitamin well stevia.
jag var lite vild och galen och bytte ut minimjölken mot sojamjölk till min frukostgröt med kokos, kanel, äpple och russin. inget ägg idag.
  
är i en dubbeltanke när det gäller maten.
vill inte äta så mycket men vill ändå äta "mycket" för jag känner idag att en förkylning ligger nära, igen.
när jag vaknade i morse hade jag ont i halsen och den känns lite rasspig.
blir nog ingen dans för mig idag då..
i så fall blir det styrketräning.
 
dansen igår gick okej. helt retarderad är jag kanske inte men ändå snudd på.
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Ellerhur... Fångade honom i ett mycket vackert ögonblick haha!

2012-07-05 @ 13:01:54
URL: http://heysugarmagazine.se/freja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0