tisdagskväll - utan träning idag

har vilodag idag!!
vaknade tidigt när klockan ringde, det skulle vara dax för morgonträning men halsen kändes av.
vart nojjig och lade mig igen.
rädd för att bli kanonförkyld..
 
gick i alla fall en långpromenad med älskling i solen. lite mer än en timma tror jag.
 
sedan vart det dax för jobb så inte en chans att hinna träna.
 
så alltså, vilodag.
känner mig smått dampig och väldigt tjock.
tycker bara om att ha vilodag när jag känner att kroppen verkligen behöver det efter intensiv träningsperiod.
nu är det egentligen inte okej.
 
imorgon ska det dansas i alla fall.
om inget oförutsatt sker..
 
 

Kommentarer
Postat av: hanna

Du är inte tjock utan grymt vältränad och fin!

2012-07-03 @ 21:11:51
URL: http://skinnythoughts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0