tisdagskväll - lära mig gymma

sov länge idag, behövde nog det.
 
sedan var det iväg till gymmet innan jobbet.
vart smått opepp men ändå motiverad(?).
bestämde mig i alla fall för att löpträna lite. satte på nya plåster för skoskaven och iväg 25 minuter på bandet. det gick allt bra men kände dessvärre lite i benhinnorna.
 
efter dom 25 minutrarna vart jag pepp och körde en vända i gymmet.
det vart bänkpress, lutande flyes, dips och axellyft åt sidan.
har lite svårt för det här att gymma med vila emellan, även om det bara är cirka 45 sekunder det handlar om och så känns det som att det inte direkt tar.
vi får se.
ska köra ett tre dagars schema och känna lite på det.
 
mådde i alla fall mycket bättre efter min vända i gymmet. kände mig helvete innan och förbannad ångest.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0