tisdagseftermiddag - efter träning, nu jobb

andra gympasset i tredagarsschemat. axlar och rygg.
gick väl bra. känner mig lite sliten i axlarna så dom ska väl få vila.
dock inte imorgon då jag ska ha pass.
är helt slut i skallen efter träningen. har tagit aminosyror, ett äpple och druckit en paulún kokosvatten med smak efter passet och nu en kopp kaffe som förhoppningsvis får mig någelunda på banan igen.
dock så har jag ont i benhinnorna efter löpningen idag.
det gör inte ont direkt när jag springer men efteråt kommer det. för smörja med mer linnex och härda ut.
det vart 10 minuters uppvärmingslöpning och ca 20 minuters löpning efter gymmandet.
döö feta lår, döööö!!
 
har kommit fram till att jag behöver köpa nya löpskor! när jag ska hinna det och var någonstans jagska köpa dom har jag ingen som helst aning om.. tips??
 

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Tack, tack, snart kommer det fler, så fort jag har lite tid. =)

2012-07-24 @ 17:56:08
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Eriiza

Oh, tack, vad snäll du är! =D
Dock måste det färgas om, och det blonda underhåret
måste förstärkas. ;D

2012-07-24 @ 21:27:14
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0