söndagskväll - riktig middag efter träning

dansade av mig på morgonen ca 45 minuter.
känns alltid bra att börja dagen med träning!
sedan fick jag med mig älskling att leta efter nya löpskor till mig.
men vart inte supersugen på att testa massor så det vart ett par att prova och dom satt bra, tror alla skor hade känts bra. inser att jag väntat alldeles för länge med nya löpskor då dom nya skorna kändes som att gå på moln.
 
så nya nikes som redan har testats om ens bara 10 minuter uppvärmningslöpning på bandet. efter det vart det dag1 i styrkeschemat. dock inte så härligt att köra massa axlar och triceps innan ett bodybalancepass som stod på tur men det gick fint.
 
åt till och med ordentlig middag efter all träning.
 
 
ser lite läskigt ut tycker jag men en rökt makrill är det med sallad, gurka och kvarg med kryddor och citron.
när vi var och handlade så jag denna lilla fisk och tyckte det var längesedan jag åt fisk.
dock så inser jag nu att rökt fisk inte är något som jag kommer välja i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0