söndagsförmiddag - varning - självskadande tankar

regnet öser ned.
det passar idag tycker jag.
 
igår var ingen bra dag. jobbade hela dagen, vart yr av alla siffror som hoppade runt överallt.
väl hemma vart det bra tills älskling och jag vart osams.
jag ville bara försvinna, hatade mig själv så mycket. vill inte vara nära någon när jag hatar mig själv så mycket. känns som jag inte kan andas.
älskling tolkar såklart på sitt sätt.
hotar med att om jag inte pratar så går älskling. ut genom dörren alltså.
panik.
jag fattar ingenting. för en halvtimma? över natten? flytta ut? skilja sig??
det enda som snurrar i mitt huvud är vad jag ska ta och dra över min handled när dörren stängs igen.
jag orkar inte med mig själv så jag vill bara få lite lugn.
vill bara känna den där känslan igen av påhittat lugn och konstlad kontroll.
 
låg i soffan och försökte gå igenom tabletterna i medicinskåpet, vilka kan hjälpa mig nu?
tarvligt nog två advil pm.
 
vart inburen till sängen. måste somnat ganska fort efter hyperventilering.
 
vaknade imorse ensam, älskling redan på jobbet.
havregrynsgröt med ett äpple, kanel och minimjölk. kontrollen tappades och två mackor kom ned i min mage oxå.
nu är jag tjock och klen.
ska dricka kaffe tills magkatarren skriker.
jobba nio timmar allt som allt idag.

Kommentarer
Postat av: hanna

Åh, ta hand om dig fina du. Styrkekram!! <3

Svar: tack fina du!! <3
argsintamy.blogg.se

2012-07-01 @ 10:38:01
URL: http://skinnythoughts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0