söndagsförmiddag - träning på annan ort

i fredags vart det vila. kroppen vart öm och genomkörd sedan dagarna innan.
 
igår vart älskling och jag på besök på ett gym. ett värdelöst gym.
skulle gå lite på gymmet och sedan köra 60 minuter spinning.
själva gymmet var inte direkt något att hurra för men vi skulle ju i alla fall köra spinning i 60 minuter..
fast nej, det vart knappt 20 minuter.
instruktören var inte så bra. hade noll koll. salen hade till och med ett "volymöra" som lyste rött varje gång hon pratade.. älskling bad till och med henne att sänka, vilket hon visserligen gjorde med musiken,men sedan höjde hon efter en minut.
när instruktören höjde ytteligare så att örat lyste rött konstant klev vi av våra cyklar och lämnade passet. det har jag aldrig gjort innan!
men det var verkligen obehagligt högt och jag fattade inte riktigt vad instruktören hade för upplägg heller. kanske jag hade fattat om jag varit på hela men det gick inte!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0