onsdagseftermiddag - matintag och mycket vitamin well

tillbaka efter lunchbrejk.
åt alldeles för mycket men ändå är jag inte mätt utan känner mig tom i magen fast den är svullen..
 
det vart fullkornspasta(!brukar jag bara äta vid ensataka tillfällen i samband med hård träning ju!!), vegetarisk färs, kvarg, stark tomatslafs och sallad.
 
vid nio åt jag en banan(skulle bara ätit halva men jag har banne mig ingen självdisciplin!)
 
frukosten vid sex vart såklart min havregrynsgröt, minimjölk, kanel, kokos, äpple och russin. har för mig att jag åt ett kokt ägg oxå.
 
sedan har jag en proteinsmoothie redo i kylen bestående av "superbär" och proteinpulver utblandat med vatten.
kan vara bra innan eventuellt efter dansen i eftermiddag.
 
jag borde skärpa mig med matintaget och sätta igång med träningen!
 
mellan varven dricker jag vitamin well, är redan inne på min andra idag. då är det ju den med stevia som jag dricker.
min första favorit är den dom kallar sharp, i förrgår ändrades det och protect vart min favorit. idag är det control.
jag tycker om alla smaker med andra ord.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0