måndagskväll - hann med möte & träning

möte och träning - check!
mötet gick galant och träningen gick nog ändå bra idag.
det vart:
10 minuters löpning på bandet som uppvärmning
bänkpress
lutande flyes
dips
axelpress utåt
dips
15 minuters löpning som avslut
 
svårt med viktval. bänkpressen kändes tung idag, men jag tycker oxå det är lite obehagligt att köra själv utan att någon passar. jag känner inte att jag vågar köra slut på mig.
när det gäller flyesen så ökade jag två kilo för jag kände ingen kontakt, så nästa gång blir det mer vikt direkt.
axelpressarna ville nästan inte alls idag. fick istället gå ned för att inte tappa tekniken helt.
dips körde jag två gånger för att få ut något av det.
 
när jag körde bänkpress så halvrusade det fram en kille och frågade om jag behövde hjälp.. nej, tack..
frågan är om det var för jag såg döende ut eller om det var för att jag var tjej..
kom ändå fram tillslut att det var snällt av honom då det inte hade varit kul att ligga med en stång över halsen och kvävas, det kunde ju faktiskt vara så att jag behövde hjälp. fast nu vart jag lite arg när jag tänker på det, är det kanske för att jag ser ut som en klen tjej?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0