måndagsförmiddag - sista ställisveckan

nu är jag inne på min sista vecka som ställis när det gäller en tjänst. men kommer fortfarande att vara ställis för två andra tjänster.
 
känner verkligen att jag tagit detta ställe "under mina vingar".
håller nu på att fräscha upp stället och funderar på hur man kan förbättra.
siffrorna ser bra ut för denna månad och jag tror inte det beror jättemycket på mig men jag hoppas att herrarna högre upp anser att det är min förtjänst.
 
vet att jag kommer ha svårt att släppa ansvaret nästa vecka när ordinarie kommer tillbaka.
 
jag känner mig obehagligt självgod och det är obehagligt..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Yes, jag kollade både på internet och ringde 1177 för
säkerhetsskull om vad som skulle göras! =)
Och när jag stukade den sist så var jag på stan. ;D

2012-07-25 @ 20:51:53
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0