måndagseftermiddag - igång med löpningen!

nu får jag nog säga att jag är igång med löpningen!
äntligen!!
 
fick en bra genomgång hur jag ska springa förra veckan.
det gamla sättet jag fick lära mig för över tio år sedan är så passé.
inget mer ont i benhinnorna av löpningen!
 
så i och med att vi varit hos svärföräldrarna så har jag verkligen velat komma bort plus att jag ville träna.
så, upp tidigt när alla sover, på med löpskor och iväg! dock vart det lite löpning bara för der var första gången jag skulle testa tekniken utomhus.
så pw till en kort slinga utan asfalt och sedan pw tillbaka. allt på 45 härliga minuter av lite motion, frisk luft och bra musik.
dock så fick jag förbannade skavsår på båda hälarna igår. fick tag på skitdåliga plåster till idag. dämpade typ ingenting. lånade ett par andra skor bara för att jag skulle kunna ta mig ut.
det var otroligt härligt.
vågar mig dock inte på asfalt än.
 
 
kan ju alltid hoppas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0