fredagsmorgon - träningsvärk i stjärten

fick ihop gårdagen med liten middag efter jobbet och sedan en sväng till gymmet.
min kropp ville inte gå på funktionell styrketräning. för mycket axlar.
försökte köra benpass istället.
det gick inte så vidare värst bra.
började med knäböj, bra början tänkte jag.. sedan fjantade jag mest runt kändes det som. körde lite utfall i smithmaskinen, insida lår och försökte mig på en stjärtmaskin som jag tröttnade på efter en halv sekund.
 
idag är det i alla fall en ganska jämn fördelning av träningsvärk i över och underkropp. så jag får förlita mig på att träningsvärken i stjärten betyder att jag gjorde något rätt i alla fall.
 
hade på mig mina nyfunna air max! mina absoluta favoritskor!! mycket sköna att skutta omkring i och även såklart att gymma i.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0