vårpromenad i januari

har varit ledig idag och det har varit mycket behövligt!
sovit såå mycket igår eftermiddag och idag förmiddag. men jag antar att jag behövde det.

härligt nog så var älsklingen oxå ledig så vi tog en lång promenad i solen och det kändes som vår!
fåglarna kvittrade och det var som en batteriuppladdning.

älsklingen körde hårt pass i gymmet igår så jag fick köra själv idag.
men det var såå härligt!!
jag körde bodycombat och det har jag inte gjort på säkert fyra månader,
fick verkligen ett glädjerus och orkade att köra på genom hela passet!!
och då har jag inte kört cardio på läänge.

imorgon blir det jobb och kanske inte mycket träning.



Kommentarer
Postat av: hanna

Vädert var verkligen underbart idag, kändes som vår!



sv: Det är ganska nytt med nationellt prov i no, och så är det olika ämnen varje år, och vi fick det svåraste, kemi. Jag kommer inte ihåg när det är men i mars-april skulle jag tro.

2012-01-11 @ 22:38:18
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0