pang boom jag ska äga ikväll - är tanken.

idag ska jag göra något som jag aldrig gjort förut.
jag försöker peppa upp mig, lyssnar på thåström.

hitta något spännande i hyllan när jag skulle köpa mig en celsius.
en rosa burk, femme natural boost.
den tar vi sa polisen!
så snart ska jag byta om och knäcka min rosa burk.
inte kalorifri som celsius men inga kalorier som jag inte gör av med lika fort.

har någon testat denna?



är rädd för att vara tråkig, men vill heller inte vara rolig.
är rädd för att inte räck till.
är rädd för att tabba mig, sabba hela timmen.


Kommentarer
Postat av: hanna

sv: Ormar har jag hört innan, men jag har aldrig hört fobi för tinningar. Det är intressant med sånt här tycker jag, haha.

2012-01-08 @ 21:25:09
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/
Postat av: Lisa Parfelt

Jag har smakat den och jag älskar den! Lycka till på tränigen och tack för bra läsning!

2012-01-16 @ 17:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0