nu en kopp kaffe och plattång.

jag är trött på att känna mig "nästan" sjuk, som att det ligger ordentlig förkylning på lur som har gjort det i mer än en månad.

körde pass igår och nu vaknar jag upp med halsont.
men det är bara att köra idag igen.

ska straxt iväg till jobbet.

fick en impuls i fredags morse, ringde till frisören och frågade om dom hade tid nu.
det hade dom så nu är jag relativt nyklippt och ska platta mitt hår innan jag ska iväg.

vill så gärna komma igång med träning igen och märka resultat, men det är så svårt när man känner att man har något skit i kroppen så jag håller tillbaka litegrann när jag kör själv.
egentligen borde jag kanske köra skiten ur mig så jag frigör allt i kroppen så ligger jag väl däckad i två veckor.


amazon från gladiatorerna, som äntligen har börjat sändas på tv4 igen.
minns när jag var liten och det sändes - känner mig gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0