är glad att jag är ledig imorgon oxå..

min chef tycker inte om mig.
min chef tycker inte om att jag har en egen vilja, att jag inte håller med och svansar efter.

denne chef får mig att må dåligt och känna mig oerhört dålig och inkompetent.
om detta ligger hos mig eller chefen vet jag inte.

nu gitter jag inte med denna arbetsplats längre och ska göra det jag kan för att förflytta mig.
förflytta mig till ett ställe där jag vet att folk vill ha mig.
så jag får väl se.
det värsta är att jag vill att allt detta ska gå så himla fort så jag slipper detta ställe jag är på nu.

idag har jag inte gjort så mycket.
älskling och jag har inhandlat prottepulver och lite annat skoj till träningen.
är lite skeptisk mot allt detta konstiga i pulverform som ska förbättra hit och dit dock..

sedan så har jag testat min nya muffin & cupcake maker som jag fick i julklapp.

senare blir det att testa lite ny träning. woho!


annars mår jag rätt mycket skitdåligt..


Kommentarer
Postat av: hanna

Tråkigt att du mår dåligt :(.

2012-01-17 @ 18:42:25
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0