februari varför?

avslutar dagen med en djävla piss skit-känsla.. yaay!!

passet gick okej.
dock så klockade jag det och jag tror det är kanske 30 sekunder för långt, det går inte.
ska filma om en vecka så jag får fan skärpa mig.

bussen kom inte som den skulle så jag kom hem väldigt sent.
har nu duschat och är sjöblöt i håret, känner inte att jag vill sova med det så inväntar stadiet där jag kan hårtorka det.
just nu känns allt skit.
jag har mensvärk.
jag ska upp helvetes omänskligt tidigt imorgon.
jag ska jobba astidigt till klockan 15,00 imorgon.
jag kan inte bestämma mig för om jag ska köra cardio på lunchen eller ej.
jag kan inte packa min väska fören jag vet ovansående.
jag orkar inte packa väskan nu i alla fall..
och så vidare..

lite pepp i alla fall, se nedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0