dricker loka och minns shio

skulle jobbat idag men vaknade och kände mig inte alls kry.
ringde jobbet och dom fick hitta någon annan idag.
då är det väl typiskt att jag känner mig bättre nu..

men för att vara lite egoistisk så tror jag nog allt att jag behöver den här dagen ite för mig själv.
fixa lite hemma och försöka ta hand om mig själv litet grann.
är alldeles för känslig för att vistas ute bland människor märker jag, vet inte riktigt vad det är med mig.

köpte igår hem lokas nya smak - persika & hallon.
det mesta med persika får mig att komma ihåg shio periska.
minns ni shio? -en bättre och mer naturlig läsk.
den innehöll 30% mindre socker än vanlig läsk, så det gör inget att dom slutade tillverka den.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0