trettonde december - luica

försöker komma igång. klockan är redan över tio.
förkylningsstatusen går nog all åt det bättre. näsan känns okej, men halsen är rasslig och har jobbig hosta.
men som tur är hade vi stark medicin stående på kylskåpet.
 
jag måste ju träna!!
 
nu är det elva dagar kvar till jul och trots att jag har kämpat med juligheten med julbak och julklappar så vill det sig inte. till och med vädret vill hjälpa till men jag känner inte riktig julkänsla. jag är bara en aning stressad över att det snart är självaste julafton. vet inte vad jag vill. kanske vi skulle stannat hemma..
 
så idag är det lucia.. glad lucia? brann inte hon upp??
 
jag är nog lite ledsen if
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Ha en riktig mysig lucia, det är du värd =) Kramkram

2012-12-13 @ 10:45:33
URL: http://mariasvardag.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0