trettonde december - luciapump

nej, jag har inget liv så jag kan skriva hur många inlägg jag vill på en dag!
 
lilla puppc invirad i sin piff&puff-filt i min famn, mätt och hur trött som helst.
vi har varit på promenad, på promenad i elljusspåret. elljusspåret som jag sedan jag började gå där alltid tänkt att jag inom en snar framtid går tillsammans med min lilla hund.
och det gjorde jag för första gången idag!!
puppc var så duktig och jag hoppas jag inte slitit ut lilla valpis nu.
 
nu har jag fyllt på inför ett bodypump-pass, för det är det som blir träningen för dagen! hur peppad som helst!!
så äggröra med 2 vitor, 1 gula, röd paprika och rödlök tillsammans med lite grönsallad och sharon.
om älskling frågar mig ikväll om jag har ätit något lagat idag kan jag svara ja.
 
så fokus främst på djupa squats, hej stjärten! triceps och då utfallslåten, mera stjärt! corelåten såklart! kommer bli svårt att hålla nere vikterna inser jag..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0