trettionde december - festar till det med ytterligare en kopp te eller två

gick ut på en promenad med puppc även kallad marsvinet då lätet från en sådan ljöd bitar av vägen.
puppc gick bakom mig hela vägen förutom när jag försökte med kontaktövningar och övade lydnad.
men men, nu ligger puppc i min morgonrock och sover.
jag försökte mig på lite yogalates som jag avbröt för jag fick ont i halsen och jag är feg. vart bara lite mjukyoga mest för att försöka få lite ro i mig själv.
 
så nu är det återigen en kopp te som gäller samt lite tre kronor.
 
jag borde förtidspensionera mig själv och kanske gå med i pro, kanske att jag hade klarat det om gamlingarna är av den sega arten och varken rör eller talar för fort. sedan så hade jag kanske kunnat tänka mig flytta in på ett snyggt ålderdomshem, bara man får ha med sig djur. klä på mig gör jag gärna själv och maten ska jag få hoppa över.
okej, nu går tankeverksamheten över styr.
 
nu ska jag andas dricka mitt te, trycka på play..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0