trettioförsta december - folkilsk och ganska nyvaken

förkylningen som jag igår morse trodde var påväg bort känns nu värre och jag orkar fortfarande inte det.
var och handlade allehanda medikament.
dricker oxå ett fruktansvärt te, pepparmyntste och kamomillte med vitlöksklyftor, honung, citron och limesaft samt cayennepeppar. jag är desperat.
 
idag kommer det bli jobbigt med ungdomsfest hos grannen och förbannade fyrverkerier. jag är sjuk och allmänt folkilsk.
men fyrverkerier.. hur fan tänker folk??
 
nu blir det puppcpromenad och sedan mys med familjen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Usch jag hatar allt som smäller så håller mig inne. Tyvärr så har jag fått lite gallproblem nu på kvällskvisten så trivs bäst själv hemma.
Gott nytt år på dig vännen.
Kramkram

2012-12-31 @ 20:33:17
URL: http://mariasvardag.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0