tredje december - snöat in

trycker ned mig själv i julstök.
igår bakades det dessutom pepparkaksskorpor, dom vart allt godkända. jag smakade på en nu efter jag ätit julknäckebröd till frukost.
men jag var på morgonspinning i morse i alla fall. får väga upp om ens lite.
 
puppc och jag har kurat ihop oss i en filt och jag behöver göra så mycket att min hjärna vill stänga av och jag vill inte göra någonting.
har dåligt samvete för att jag är sjukskriven. jag gör ju ingenting och så är människor stressade och jobbar på för att tjäna pengar.
dock får jag inga pengar fören jag fyllt i någon blankett som jag inte förstår från försäkringskassan. det hänger över mig.
 
vad ska jag då göra idag? jag vet inte!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0