tolfte december - vill nu vara fri från förkylning

vaknade för en timma sedan av snor i huvudet och hosta som för med sig halsont.
förkyld i en vecka och nu får det räcka!!
 
gårdagens träning vart yogalates och det är underbart men nu vill jag träna, på riktigt!! svettas och känna att musklerna får jobba och trycka ut ordentligt..
 
älskling suckar och vrider sig i sängen och det kan jag förstå så som jag snorar, hostar och gnyr.
puppc och jag ligger nu i soffan.
 
igår försökte jag göra mig frisk genom en varm lång dusch och jag kände mig mycket bättre men efter julklappsshopping och "träning" var den tillbaka till fullo.
men det här med att ta det lugnt.. kanske hade varit det jag behöver mer av? men orka..
 
allt går så fort. snart är det jul och jag som inte ens jobbat hinner inte med. det springer i mitt huvud och kroppen går i slow motion
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0