tjugotredje december - dagen innan då

ingen har väl undgått att det är julafton imorgon.
jag är på annan ort med hela familjen. vi har varit här sedan i torsdagseftermiddag.
 
det går upp och ned.
 
i förrgår fick jag sprungit ca 20 minuter i alla fall. idag ca 30 med 35 min pilates efteråt.
det är ingenting men ändå så är det någonting..
 
just nu känner jag mig jobbig och påfrestande så jag har dragit mig undan. vill helst gå och lägga mig nu med puppc under näsan. har varit vaken sedan klockan 6 imorse. har hunnit baka fruktkaka, laga potatisgratäng, hjälpt till med janssons frestelse, blandat färs och rullat köttbullar, grilljerat skinka och knäckt ägg till äggost.
för allt handlar om mat.
jag äter godis blandat med frukt. hade jag tagit bort det försnämnda så hade det ju varit okej.
 
men lite kul måste detta ändå vara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0