tjogoåttonde december - kopp te alldeles för tidigt

gör mig i ordning en en kopp te. halsen kliar, näsan bråkar och ögat kletar.
min träning går i stöpet och igår fann jag vita prickar i halsen, halsfluss var såklart det första jag tänkte men älskling sa att det inte alls behövde vara det utan att det snarare var ett virus då jag även är snuvig med lite hosta.
 
i julklapp fick jag bland annat tredje säsongen av den svenska serien varuhuset, så den ska jag kolla på i sängen med en kopp te och förhoppningsvis somna om igen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Uscha, är lite förskyld jag också men inte alls som du tror jag. Har mest en liten minivariant =)
Varuhuset var ju jättelänge sen man såg. Nostalgi =)
Hoppas du får en bra fredag. Kram

2012-12-28 @ 10:31:00
URL: http://mariasvardag.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0