femtonde december - bakar dag med gymvisit

seg start på dagen men sen körde jag igång med att baka mjukpepparkaka och matbröd till älskling. har även påbörjat att göra mozartkulor som jag ska slutföra innan dagens slut.
 
sedan kom jag iväg till gymmet oxå! inga fler förbannade vilodagar på ett tag, tack! även om det bara vart uppvärmning 20 min på crosstrainern och sedan lite bröst, rygg och mage så är det alltid något. 
upptog ett gammalt mål att stå i planka genom en hel låt, testade detta idag och det var ju för fan 50 sek kvar när jag inte pallade mer!! revange på det!!
får vara en mes och skylla på att jag varit sjuk och att jag startat med två bodypump-pass två dagar i rad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0