andra december - julbakas igen

nu springer jag fram och tillbaka till ugnen för att inte bränna knäckebrödet som jag håller på att baka.
i receptet står det "grädda 12 åt gången".. ?? jag kan grädda två åt gången. så en djävla massa spring men det är ju bara motion.
 
hoppas bara jag hinner klart innan jag ska till gymmet och träna. det blir uthållighetsstyrka och sedan sträcka ut och stärka upp!!
 
i morse körde jag ett konditionspass men känner att jag allt fått i mig lite väl mycket onyttigt.
igår bakade jag saffransskorpor så några sådana har åkt ner i min stackars mage.
har man dålig självdisciplin så har man..
 
älskling och jag åt adventfrulle efter gymmet! jag åt färdigköpt risgrynsgröt utan tillsatt socker! inte nyttigt men i alla fall inget socker.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0