torsdagseftermiddag - ärlighet kan bli förmycket

tisdagseftermiddag tog älskling och jag en liten miniminisemester, jag behövde komma bort.
misslyckad jobbintervju - jag känner mig som en seriefigur till för andra.
omotiverad på nuvarande jobbet.
träning som inte blir av. maten som jag bara stoppar i mig.
 
jag har blivit fet och måste ta tag i detta.
jag har blivit stel och måste ta tag i detta.
jag har misslyckad och det finns ingenting att göra någonting åt.
 
idag sov jag till klockan 11. steg upp och åt frukost. kollande från sverige till himlen. tog en kopp kaffe och tittade på biggest loser. klockan ett gick jag ut på promenad med en löprunda mitt i. gick bättre än vad jag hade trott. har haft värdelösa två dagars vila från träningen. hemma igen och ringt en samtal om vikarie på förskolor. tanten var osympatisk i mitt tycke och hon kommer med störta sannorlikhet inte ringa tillbaka till mig.
nu har jag druckit en vitamin well stevia-sharp. jag har diskat och det är lite mer än en timma tills älskling slutar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0