söndagseftermiddag - nervös inför pass & parkering

jobbade en sväng på förmiddagen.
straxt ska jag iväg och ha en ganska oplannerat pass. jag är fånigt nervös och arg att jag inte förberett mig bättre.
 
ska straxt fixa till mig och knäcka en celsius så är jag på banan till det yttre.
 
hatar att jag smällde i mig massa 70% choklad med kokos för en halvtimma sedan.. varför??
på det sättet försvinner inte tjockisen.
får väl använda det i träningen när jag känner för att sacka efter.
 
är nervös för att parkera oxå. tänk om det inte finns någon parkering, vad gör jag då?!
bäst jag beger mig redan nu så jag har god tid att vimla runt efter parkering.
 
och inte äter massa choklad..
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Fin och mysig blogg du har här. Älskar rosa =) Hoppas det gick bra idag och att du fick parkering utan problem =)
Ha en bra kväll.
/Maria

Svar: tack :) jaa, jag oroade mig som vanligt i onödan för parkering. efter jag parkerat så hittar man hur många parkeringsplatser som helst..
önskar dig en fin kväll oxå! :)
argsintamy.blogg.se

2012-08-12 @ 19:16:27
URL: http://mariamalmgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0