måndagseftermiddag - is på benhinnorna

jobbade i förmiddags men är nu hemma, för jag är sjuk.
jag är snorig, täppt, ont i halsen, hes, trött och helt enkelt förkyld.
varför ska jag jobba då?
 
jag har dåligt samvete för att jag inte jobbade hela dagen.
"jo, men jag kan väl jobba men.."
ja, det är ju det där "men". trött, snorig, hes la la la..
varför ska jag ha dåligt samvete för det??
 
utöver förkylningen så har mina benhinnor gett upp och jag är galet nojig över att jag sabbat benhinnorna för all framtid.
inatt vaknade jag och hade så ont att jag inte visste vad jag skulle göra. jag bad älskling hämta isklampar, kuddar och voltaren. somnade tillslut när tabletten kickat in.
 
nu sitter jag återigen med isklampar på benhinnorna och låter dom vila.
 
förresten gick utbildningen bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0