fredagsförmiddag - viktkoll i mobilen

igår kväll laddade jag ned kaloriräknaren till telefonen.
testade den tidigare en gång men lade in fel längd och hittade inte vart jag kunde ändra. det spelade ingen roll om jag installerade om det. jag kunde fortfarande inte ändra.
nu när jag har en ny telefon och lagt in rätt längd så nu får jag se hur länge jag gitter fylla i.
älskling såg igår att jag kollade på den och tyckte inte om det.
vi såg på supersize vs superskinny igår och fick frågan om jag verkligen ska kolla på det här av älskling.
jag svarade ja, det ska jag.
 
 
tyvärr så försvann hela gårdagen som jag  lade in igår vilket gör mig lite frustrerad.
 

Kommentarer
Postat av: Citasha

Jag änvänder Shapeup vilken jag tycker är bättre o enklare :)

Svar: jag har oxå testat den och tycker faktiskt den är bättre. har redan tröttnat på kaloriräknaren.. puss vännen! <3
argsintamy.blogg.se

2012-08-12 @ 10:53:55
URL: http://citasha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0