tordagseftermiddag - hög puls och dålig andning.

har gått på stan och försökt leta efter något att ha på mig i helgen då det är fest.
jag är ful i alla klänningar jag provat.

nu sitter jag ihjälstressad inför hela helgen då det är fler projekt inbokade.
vet inte hur jag ska hinna och allt.

är nu i valet och kvalet om jag ska fara ned till gymmet och köra ett intervallpass eller om jag ska fara till en galleria och kolla fler klänningar.
skulle visserligen hinna med båda.

måste oxå hinna tvätta och fixa hemma.

jag är helt slut i skallen..

önskar att jag inte skulle jobba imorgon.
önskar det så innerligt.
men så jobbar jag inte idag och så ångrar jag det och skulle valt att inte jobba imorgon istället..
hela jag är som en enda ångring som bara vill vrida mig själv sönder och samman.

jag passar inte in i att göra saker som andra människor tycker är roligt.

det är för mycket folk och jag orkar inte le åt alla.



måste nog ändå till gymmet och bli av med lite tjockisångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0