söndagskväll - nedvarvning



hoppas att det stämmer som bilden säger!
har kört ett ganska tufft intervallkonditonspass, mitt gamla favoritpass, det är det fortfarande!
var lite rädd att benhinnorna skulle säga ifrån men det vart inte mycket hopp som irriterade.
men pulsen den gick upp ändå vill jag lova!

innan körde jag ett superhärligt pass med utsträckningar och effektiv coreträning.
en timma som gick oerhört fort, alldeles för fort!

nu är det nedvarvning heeela kvällen med middag med älskling och soff-sittande med tv-tittande
.
älskling bestämde rödbetor i ugn med chevréost och till det en god sallad (bestämde jag) och jag äter bönor till detta.
så fram tills att det är klart ska jag intala mig att jag behöver detta, jag behöver näringen, jag behöver energin. kroppen får inte brytas ned så jag får skador så jag inte kan träna.. osv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0