onsdagsförmiddag - struntar i hängslena och skiter i livremmen?

påbörjade min pilates men vart avbruten av ett telefonsamtal.

det handlar om jobbet.
jag har tagit ett steg ut från min komfortzon.
det är något som det talas mycket om på mitt jobb.
nu får jag se hur det bemöts när jag gör det i verkligheten.

kunde inte fortsätta min pilates för huvudet med alla tankar går på högvarv så jag kan inte koncentrera mig.

jag hoppas att jag gör ett rätt val.
men vad händer om det skiter sig då?
jag måste våga.

jag vill inte använda hängslen och livrem hela livet.
så nu tar jag försiktigt av mig hängslena och lossar på livremmen.


Kommentarer
Postat av: Monrou's vintage blogg

SV: okej ballt ^^



jo, hos mig har ju ena emmaus en retro hörna så där handlar jag ju bara när jag handlar hos dem och beyond retro passar inte alltid alla, medans emmaus har ju något som nästan passar alla :)

så det beror ju lite på vad man har för stil med och vad man är ute efter

2012-04-26 @ 18:48:39
URL: http://monrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0