inte mycket till övers för min svärmor för tillfället..-

har nu haft svärmor på besök i knappt fyra dagar och känner sådana olustkänslor att jag inte vet vart jag ska ta vägen..

tanken är att vi ska, på vår bröllopsdag:
ha vigselcermoni
en liten tillställning
och sedan tänkte vi faktiskt fara och sova på hotell. i kort korta drag.

men nu så vill svärmor att vi ska ut och äta på restaurang på kvällen, då vi hade tänkt att bara mysa med varandra på hotellet och äta lite där.
så nu blir jag som något djävla monster.
jag vill inte sitta med svärföräldrarna och min svågers sambo (som jag inte har alls mycket till övers) på vår bröllopsdag!!
min sambo, har ju då inte så mycket emot detta såklart..
tanken slog mig till och med att i så fall kan ju vi dela på oss så kan sambo äta middag med dom så sticker jag hem med mina föräldrar och chillar där.
dock så känns det totallt brutalt misslyckat att fira bröllopsdag isär..

jag känner mig verkligen som en hemsk människa som vill tillbringa bröllopsdagen enbart med min blivande istället för att sitta på en fancy restaurang med svärföräldrar och helvetisk svåger sambo..

fan..


Kommentarer
Postat av: julia (newbeginnings2011)

ÄH säg till! Klart ni inte ska fira med hans föräldrar! Från bröllopet och efter är det egentid för brudparet! Vägra!

2011-09-19 @ 09:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0