till magen, skärp dig!

min mage är svullen och har varit det i några dagar nu.
jag har lite lite smått panik!!
varför vill den inte gå ner?!

dock så vet jag med mig att jag måste sluta kräkas på kvällarna.
äta nyttigt, jag har slarvat och hur fan kan jag med att göra det när jag snart ska gifta mig?!

ska nu ta tag i detta och hoppas magen hinner skärpa sig.

det blir cardio på lunchen och proteinshake efteråt.
sedan ska jag försöka träna något mer styrka på eftermiddagen.

igår tog jag lite många lugna-ner-mig-tabletter och det kände jag av när jag vaknade med råge!
så himla idiotiskt, bara för att jag skulle få sova ordentligt i och med att jag skulle upp så tidigt..



kära magen, kan du vara så snäll att se ut så här inom, ska vi säga tre dagar? helst två?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0