bröllop bröllop och bröllop för jag ska gifta mig med min älskade!

det börjar lösa sig mer och mer angående bröllopet.

för det första:

* svärföräldrarna och svågerns flickvän ska komma på själva bröllopsdagen och ska inte sova hemma hos oss dagen innan bröllopet!

* dom far hem på samma dag och kommer inte överhuvudtaget sova hemma hos oss!

* sambon har tagit sitt förnuft till fånga och vill spendera våran bröllopsdag med mig(!). så efter cermonin och fika så blir det hotellrum med bara vi två, då som gifta!!

jag ska även fixa mina naglar för första gången i mitt liv på salong. inte något superlångt och extra ordinärt.
men bara en liten fix så jag stolt (eller i alla fall glatt) visa upp min vigselring för folk som vill se.
mina riktiga naglar har blivit så dåliga sedan jag börjat jobba och jag förstår egentligen inte riktigt varför, till och med nagelbanden ger upp.

det känns som det är ganska mycket planering kvar men små saker, men många bäckar små så jag är lite stressad och så jobbar jag ganska mycket och jag vill hinna med både träning och bröllopsbestyr.
idag ska jag lösa lite smågrejer och på onsdag ska sambo och jag lösa lite mer tillsammans.


Kommentarer
Postat av: Chanel

Åh vad kul med bröllop, och grattis! :D

2011-10-20 @ 02:48:21
URL: http://hellofatso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0