tiden bara försvinner just nu.

har inte orkat göra någonting denna dag än.
ska straxt iväg och jobba så jag antar att jag har sparat på energin till det.

igår kväll pumpade jag kroppen lite men kände mig klen och uslig.
har vilodag idag och det är jättesvårt för det får jag tydligen ångest av.

måste klä på mig och göra mig redo för jobbet.
måste få tag i min nagelterapeut.
måste sluta noja om personen som vill knulla mig på jobbet kommer komma in idag.

försöker göra om här hemma men det går inte så bra.
hittar inte rätt färger och former så det känns bra.



Kommentarer
Postat av: Eriiza

Klart man är rädd för att förstöra allt, det tror jag alla är, men särskilt vi med psykisk problematik, det är en mycket större del för oss, vi vill inte förstöra för andra.



Ja, skrev precis om hur gruppen var idag, är exalterad över gruppen !

2011-10-06 @ 15:11:04
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0